Тема: « Від проголошення незалежності до нової України»
Мета уроку: Розвиток ключових засад патріотизму завдяки поєднанню поваги до українського народу, нації, рідної Батьківщини, до власних прав і свобод.
Обладнання: карта України , таблиці з серії «Теорія держави і права» №23 і №24, комп’ютер .
Хід уроку
І. Привітання.
Організація класу
Доброго дня, шановна громадо!
У новім навчальнім році
Я бачити вас дуже рада.
Всі засмаглі і рум’яні,
Відпочили всі за літо.
Головне, що всі здорові:
І батьки, і наші діти.
Тож запрошую всіх вас
На перший урок у 9- ий клас!
1 учень: Буває часом сліпну від краси,
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, –
Оці степи, це небо, ці ліси –
Усе так гарно, чисто, незрадливо.
2 учень: Усе, як є – дорога, явори,
Усе моє – все зветься Україна!
Така краса, – висока і нетлінна,
Що хоч спинись і з Богом говори.
Л. Костенко
ІІ. Історія державотворення України.
Вступне слово
вчителя.
Розповідь
вчителя з демонстрацією правознавчих таблиць №23 і №24 : Державні утворення та
держави на території України. Пам’ятки правової
культури України.
Розв’язування кросворду ( ключове слово Вітчизна).
1.Столиця України
(Київ)
2.Найбільша річка України
(Дніпро)
3.Істоти,однією з особливостей яких є тіло,вкрите
пір`ям (Птахи)
4.Різнокольорова прикраса українського віночка (Стрічка)
5.Кущова рослина,символ України (Калина)
6.Мешканець Запорізької Січі (Козак)
7.Розмальоване великоднє яйце (Писанка)
8.Перелітний птах,який будує гніздо за вікном (Ластівка)
IV. Мікрофон
Разом з учнями
вчитель може виокремити проблеми, які потрібно подолати Україні. Зокрема
такі:
1. Війна на
частині Донбасу.
2. Нерозв’язаність
проблеми внутрішнього переміщення осіб.
3. Анексія
Криму .
4. Низький
рівень життя населення
5. Високий
рівень смертності.
6. Екологічні
проблеми і ін..
V.
« Народна скарбничка»
Доповни
прислів’я .
Батьківщина – мати, ... (умій за неї постояти).
Людина без Вітчизни, ... (як соловей без пісні).
Добре тому, ... (хто в своєму домі).
Що країна, ... (то родина).
За рідний край ... (життя віддай).
Всюди добре, ... (а вдома найкраще).
Кожному мила ... (рідна сторона).
VI. Я
пишаюсь своєю Україною (відео презентація)
https://www.youtube.com/watch
VІІ. Підсумок уроку
Зараз наша держава переживає тяжкі часи і кожен
намагається допомогти, внести свій вклад у майбутнє. Ми пам’ятаємо наших
героїв, які боролися проти несправедливості, стояли на смерть за незалежність
нашої держави. «Небесна сотня» називають їх, низький їм уклін. Ми серцем і душею
з тими, хто й ці дні боронить нашу свободу на сході України,пам’ятаємо тих хто
віддав своє життя задля нашого щасливого майбуття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий